محل تبلیغات شما
تقریباً همه جنبه های وب سایت شما در SEO خود تأثیر دارد.
یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی سایت شما در Google ، صلاحیت وب سایت شما در صنعت شما و قابلیت اطمینان آن است.
به منظور آزمایش این عوامل ، Google وب سایت های دیگر را بررسی کرده و می داند کدام سایت ها به شما پیوند می دهند. ما همه راه هایی که بک لینک به سایت شما می تواند بر Google رتبه وب سایت شما تأثیر بگذارد ، تقسیم کرده ایم.
تعداد دامنه های لینک دهنده
تعداد دامنه هایی که به سایت شما لینک داده اند یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی در الگوریتم Google است.
هرچه دامنه بیشتر به سایت شما پیوند بخورد ، معتبرتر به نظر می رسد در Google. بنابراین ، هر چه دامنه بیشتری به سایت شما پیوند یابد ، رتبه کلیدی شما در Google برای کلمات کلیدی هدف شما بهتر خواهد بود.
عمر دامنه و بک لینک ها
سن دامنه بک لینک های سایت شما روی سئو سایت شما و ارزشی که Google در آن قرار می دهد تأثیر دارد. دامنه های قدیمی تر می توانند قدرتمندتر از سیستم های جدید باشند ، زیرا گوگل آنها را قابل اعتماد تر می داند. بنابراین ، بک لینک های مربوط به دامنه های قدیمی به رتبه شما بیشتر از سایت های جدید کمک می کند.
شما یا خودتان یا گروههایی که خدمات لینک سازی یا خدمات بک لینک سازی انجام می‌دهند باید کار را بصورت تخصصی پیش بگیرید.
تعداد پیوندها از IP-Class 
تعداد کلی پیوندها رتبه بندی جستجوی شما را بهبود می بخشد ، اما به طور خاص ، تعداد پیوندها از آدرس های IP کلاس C جداگانه می تواند بر رتبه Google شما تأثیر بگذارد. پیوندهای مربوط به IP کلاس C حاکی از گستردگی سایتهای مرتبط با شما هستند و باعث می شوند سایت شما معتبرتر و قابل اعتماد تر به نظر برسد. هرچه سایت شما از Google قابل اطمینان تر باشد ، رتبه شما بهتر خواهد شد.
تعداد صفحات پیوند دهنده
تعداد دامنه هایی که به سایت شما پیوند دارند بخش مهمی از رتبه سایت شما هستند ، اما تعداد صفحات واقعی حتی در همان دامنه نیز می تواند تأثیر داشته باشد. هرچه صفحات بیشتری به سایت شما پیوند داشته باشند ، رتبه شما بهتر خواهد شد. با این حال ، صفحات مجزا همانند دامنه های جداگانه برای Google وزن ندارند.

متن لنگر بک لینک
متن لنگرانی که به سایت شما پیوند دارند ، مورد توجه مهمی برای Google است. این متن می تواند به Google کمک کند تا صفحه و وب سایت شما را درک کند ، زیرا متن لنگر معمولاً توضیحی دقیق از صفحه شما است. اگر کلمات کلیدی هدف شما در متن لنگر بک لینک ظاهر می شود ، می تواند به بهبود رتبه صفحه شما برای آن کلمه کلیدی کمک کند. متن لنگر می تواند بر رتبه سایت شما تأثیر بگذارد زیرا به Google کمک می کند تا مرور سریع از محتوای صفحه شما را مرور کند.
متن جایگزین
متن جایگزین یا متن alt ، توصیفی از تصویر شما است که به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا با کلمات ، محتوای یک تصویر را درک کنند. اغلب اوقات ، وب سایت های دیگر وقتی از کاربر روی آن تصویر کلیک می کنند ، تصویری از سایت شما در سایت خود قرار می دهند. هنگامی که متن alt روی این تصویر به طور دقیق تصویر یا صفحه شما را توصیف می کند ، می تواند رتبه جستجوی موضوعات مورد نظر را بهبود بخشد ، خصوصاً وقتی متن alt شامل یک کلمه کلیدی باشد. متن Alt روی تصاویر مرتبط ، فرصت دیگری را برای فراهم کردن زمینه برای سایت شما و ارتقاء رتبه خود فراهم می کند.

اختیار پیوند دامنه ها
تعداد دامنه هایی که به سایت شما پیوند دارند مهم است ، اما گوگل همچنین اقتدار این دامنه ها را در نظر می گیرد. سایت هایی که گوگل به عنوان کارشناسان این زمینه می دانند وزن بیشتری نسبت به سایتهای کمتر شناخته شده دارند. رتبه بندی دامنه های پیوند دهنده در Google می تواند به شما کمک کند وزن خود را برای Google تعیین کنید. علاوه بر این ، صفحاتی که به عنوان "مرکز" در نظر گرفته می شوند و از منابع برتر در موضوعات خاص هستند ، وزن بیشتری نسبت به سایتهای کوچکتر و کمتر شناخته شده دارند. قابلیت اطمینان و قدرت دامنه هایی که به سایت شما پیوند دارند ، به Google کمک می کند تا قابلیت اطمینان و قدرت سایت خود را تعیین کند و به ترتیب بر رتبه شما تأثیر بگذارد.
پیوندها از رقبا
پیوندهای مربوط به دامنه ها در همان SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) به عنوان سایت شما می تواند برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی خاص نسبت به سایت های کمتر مرتبط ارزشمندتر باشد. هنگامی که وب سایت های مربوط به سایت شما به سایت شما پیوند دارند ، به Google کمک می کند تا محتوای سایت شما را درک کند ، و رتبه خود را برای موضوعات و کلمات کلیدی مورد نظر خود بهبود بخشد. علاوه بر این ، هنگامی که رقبا به سایت شما پیوند می دهند ، قدرت سایت شما را به Google نشان می دهد. هنگامی که بک لینک های شما از سایت های مرتبط با صنعت شما در می آید ، رتبه شما بیشتر از پیوندهای سایتهای تصادفی تأثیر می گذارد.

مکان پیوند
موقعیت پیوند سایت شما در صفحه وب سایت به تأثیر کلی بک لینک کمک می کند. پیوندهای موجود در محتوای صفحه دارای وزن بیشتری نسبت به پیوندهای موجود در صفحه یا نوار کناری وب سایت دارند. علاوه بر این ، پیوندهایی که در محتوا به ویژه بالاتر از برابر دیده می شوند ، تأثیر بیشتری نسبت به پیوندهایی دارند که در صفحه پایین تر هستند. اگرچه بک لینک به طور کلی رتبه Google وب سایت شما را بهبود می بخشد ، مکان بهینه بک لینک در داخل سایت می تواند رتبه شما را حتی بیشتر کند.

کیفیت پیوند به محتوا
علاوه بر کیفیت دامنه کلی سایت پیوند دهنده ، کیفیت محتوای واقعی که در آن پیوند شما ظاهر می شود ، در رتبه سایت شما تأثیر دارد. صفحات دارای محتوا با بیش از 500 کلمه با کیفیت بالاتر از محتوای کوتاه تر در نظر گرفته می شوند. محتوا با کمتر از 300 کلمه توسط گوگل با کیفیت پایین در نظر گرفته می شود و به بهبود رتبه جستجوی شما تقریبا به همان اندازه کمک نمی کند. علاوه بر این ، محتوای خوب نوشته شده تأثیر بیشتری نسبت به محتوای ضعیف دارند. هنگامی که محتوای صفحه ای که بک لینک مشاهده می شود با کیفیت بالا است ، بیشتر از محتوای کم کیفیت تأثیر مثبتی بر رتبه Google سایت شما خواهد گذاشت.
منبع : imageworksllc

14 روش ساده برای گرفتن یک سلفی عالی

كلیدسازی شبانه روزی و سیار ممتازچی

کلید سازی شبانه روزی

سایت ,، ,رتبه ,google ,دامنه ,های ,سایت شما ,به سایت ,بک لینک ,شما پیوند ,وب سایت ,برای کلمات کلیدی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Patrick's memory trativknoblym بصیرت کسب در آمد در اینترنت supartmami فروشگاه اینترنتی ساپورت کالا لایسنس رایگان eset nod32 furcuaconfe Maureen's collection mydiriesbook